de inspecteur
Mijn brieven in mijn brievenbus, a.u.b.!
do 5 feb. - 8:00
Ivo uit Diepenbeek getuigde bij de inspecteur over zijn problemen met Bpost. Zijn brieven komen al meer dan 10 jaar heel regelmatig in de verkeerde brievenbus terecht en hij is het beu.
En Ivo is duidelijk niet alleen want er zijn heel veel reacties binnen gekomen van luisteraars die hetzelfde meemaken. Brieven die bij de buren terecht komen of in de omliggende straten, soms zelfs in andere steden. Klagen bij de post helpt bij hen niet en dus blijven de problemen duren.
Als het over klachten gaat bij Bpost is het blijkbaar nog heel vaak de kleine man tegen de grote reus, die telkens weer zijn gelijk wil halen. Dat merkten we uit de vele reacties die we kregen en dat is ook een gevoel dat Mevrouw Lostrie wel eens heeft.
Haar raad als je zelf problemen hebt met de diensten van Bpost: contact opnemen met het centrale klachtennummer 022 012345 of via de website van Bpost.
Duiken er dan toch nog problemen op, kom je niet tot een oplossing of heb je nog vragen kan je naar de ombudsdienst stappen. Hen kan je bereiken op 02 221 02 20 of via www.omps.be. Mailen kan naar info@omps.be.